torsdag 30 maj 2013

Man eller mus?

Ja det är ju en fråga man kan ställa sig!
För just nu tycker jag att det finns någon ;-) Fegt att inte våga ta konflikten framför allt så känns det som ärligheten är en svårighetsfråga! Hur svårt kan det vara?? Är man så himla rädd så är det ju kanske bäst att inte sätta sig i den sitsen där man behöver ljuga för att klara sig. Ett rakt svar på en rak fråga är det enda som krävs.
Åh jag kan tänka mig reaktionen om jag skulle göra på samma sätt... det skulle med all sannolikhet inte falla i god jord, utan då skulle det bli en helt annan stämning. Och jag skulle få heta både det ena och det andra. Psykiskt instabil, mytoman med mera

Men som sagt var... som jag blir behandlad behandlar jag personen tillbaka....  Saken är att det blir bara patetiskt och extremt löjligt att se och höra undanflykterna.

Har redan slängt bort allt för mycket tid på dig i tron att allt var bra, men nu är det slut på det! Du har själv satt dig i den här situationen och som man bäddar får man ligga :-D

Grinig, bitter?? Jag?? Nej då...bara trött... för trots allt så har du ändå gett mig det finaste som finns här på jorden!